woensdag 8 mei 2013

In het zonnetje!

Goedenavond allemaal!
We hebben weer iemand om in het zonnetje te zetten.
En er zijn nog niet heel veel deelnemers dit keer, maar we hebben er wel 1 er uit kunnen kiezen. 

Dit keer is het LindaCrea geworden!
Druk op haar naam en je komt op haar blog met het super mooie creatie!


En natuurlijk zetten we hier ook nog even je creatie online! 

Ik vind hem erg mooi geworden!

Wil je mij even mailen, zodat ik je kan uitleggen wat de volgende opdracht is?

Groetjes het team. 

3 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat ik in het zonnetje gezet word! Ik ga gelijk mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vind dit er heel bijzonder en lief uitzien,geweldig!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Linda, het is dan ook supermooi wat je hebt gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen