woensdag 24 april 2013

In het zonnetje!

Goedenavond allemaal, 
Het is vandaag woensdag en dat betekend dat we voor de eerste keer beginnen om iemand in het zonnetje te zetten! 
We zoeken dan iemand uit die al mee heeft gedaan aan de huidige uitdaging. 
We hebben dit keer iemand gevonden die een super mooi kaartje heeft gemaakt! 

Dit is haar kaartje. 


Ellie!

Bekijk hem eens goed, ik vind hem echt heel erg mooi gelukt!

Dit is haar blog om ook nog even de beschrijving te bekijken. 


En omdat je in het zonnetje bent gezet door ons team mag je de volgende uitdaging gast designer zijn, dus als je mij even een emailtje wilt sturen dan krijg je te horen wat je opdracht is. 

Groetjes het team! 

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Ellie het is dan ook een supermooi kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Ellie,
    en wat leuk dat je bij ons gast designer mag
    zijn voor de volgende challenge ☺

    Grtjsss Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi design team,
    Wat een verrassing dat jullie mij in het zonnetje hebben gezet super leuk. Ik kon m'n ogen niet geloven ik was nog even naar de laatste nieuwtjes aan het kijken en zag ik dit op eens staan. Hartelijk bedankt hiervoor en ik wil heel graag gastdesigner zijn. Dit is voor mij de eerste keer dat ik daar een uitnodiging voor krijg ik vind het helemaal geweldig. Ik maak al wel een tijdje kaarten en sinds kort ben ik m'n eigen blog gestart. Ik stuur snel een emailtje want ik heb er zin in. Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellie
    Gefeliciteerd het is ook een super mooie kaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen