zondag 13 mei 2012

Nieuwe uitdaging : Kleuren : gebruik bruin geel roze en rood

Goedenavond iedereen!
Hier ben ik met een gloed nieuwe uitdaging. 
Jemig wat kan een mens soms druk hebben zeg! 
Nou zo heb ik de afgelopen dagen druk gehad!
Maar hier is de uitdaging. 

En de uitdaging is : 

Kleuren opdracht. 

Gebruik bruin geel roze en rood!
Het liefst willen we graag zien dat je ze met alle alle kleuren iets maakt. 
Het mag een scrapkaartje zijn of een doosje, elk creatie mag! 

We zijn benieuwd wat jullie ervan maken. 

Mijn kaartje komt er morgen op! 

En zien jullie dit prijsje ook? 
Tof prijsje toch?
Doe gezellig allemaal mee! 

Groetjes Ida

Prijsje



Jolanda



Jacqueline



Marcella 



GerJanne


3 opmerkingen:

  1. Hele mooie DT kaarten , de onderste kaart van Gerjanne lijken de bloemen van te draaien als je scrolt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat viel mij ook meteen op, dat die bloemetjes lijken te draaien! Haha, leuk.
    Mooie voorbeeldkaarten! Ik ga weer proberen mee te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch moeilijker dan gedacht, haha! Ik was aan een kaart begonnen, maar hij ligt al in de vuilnisbak... Je mag ook andere kleuren gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen