zaterdag 23 april 2011

Nieuwe uitdaging

Goedenavond bloggers.

Hier zijn we weer met een nieuwe uitdaging.
Dit keer een sketch, ik zelf vond hem super!
Ik heb hem zelf gemaakt.
En al mijn dt-leden hebben ook prachtige kaarten gemaakt!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken.

Mijn kaart komt morgen.

Tot gauw!
Uitdaging is eindigt op 7 mei

Liefs Ida




Gast designer Kim !




...............................................................................................................

Vera




Hetty




Jacqueline




Petra




Ankie




Miranda

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn inderdaad erg leuk allemaal. Groetjes Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten zijn er gemaakt.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes, prachtig!
    Fijne pasen allemaal.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaartjes dames, de mijne is er weer helaas niet bij maar zodra het weer gaat ben ik er weer
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen