zaterdag 26 februari 2011

Challenge beren

Goedenavond iedereen!
Hier zijn we dan weer met een nieuwe challenge!
Dit keer is het thema beren!
Dus maak iets met een beer, of met meer beren.
We zijn benieuwd!
De challenge is vanaf nu aan 2 weken!
Dus de challenge loopt tot 11 maart, en je kan je kaart inzenden tot donderdag avond 10 maart 9 uur.

Succes iedereen!

We hebben ook een nieuwe design lid!
Haar naam is Vera! van de blog http://creavera.blogspot.com/
De 2de design team lid, wordt ook 1 deze dagen bekend gemaakt!
We gaan er nog 1 of 2 uit zoeken!
Van alle inzendingen die we hebben gehad, super mooi!

Liefs Ida

Gast designer Ankie


...............................................................................................................................................




Hetty




Tamara




Lia


Jacqueline

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartjes allemaal, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaartjes allemaal
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaartjes weer meiden!
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes dames!
    Ik kan niet wachten om volgende keer mee te doen!! Helemaal super dat ik gekozen ben :)
    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik probeer ook met de beertjes weer mee te doen:)
    en Vera gefeliciteerd dat je uitgekozen ben voor het DT :)
    ik heb nog een kansje dus me duimen draaien top uren hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb een kaart met ene beer gemaakt maar hoe doe ik hier aan mee ? hij staat al op mijn blog http://geabs.blogspot.com/2011/03/woensdag-oranje.html

    BeantwoordenVerwijderen