vrijdag 31 december 2010

Nieuws!!

Goedenavond lieve bloggers!
Ik heb wat nieuws voor jullie!
Laatst is onze design member Anne-Marije gestopt zoals jullie al weten, en vanaf vanavond is debby ook gestopt, we vinden het erg jammer! Maar dat betekend dus dat we 2 plekken vrij hebben.
En ik heb hier al sinds een paar dagen over na gedacht en ik wil het toch gaan doen.

Dus we gaan het zo doen, we gaan een candy houden, en dan gaan we stemmen, op een geven moment zullen er nog maar 3 winnaars over blijven en, als laatste blijven er 2 over.

Stuur je mooiste kaart in! die krijgen alle dt-leden ook te zien!
En dan gaan we met ze alle kijken wie uit eindelijk de winnaars zijn!
Dus stuur je kaart naar idaanna@gmail.com

Het maakt niet uit als de kaart al een poosje klaar is, zolang je maar je alle mooiste in stuurt.

Voor de rest zijn we in mei begonnen, en we kunnen merken dat we groeien, we zijn super blij met jullie inzendingen en we hopen natuurlijk dat er meer komen.
De challenge gaat gewoon nu nog een week door vanwege de kerstdagen en oud en nieuw!
Dus 7 januari komt er een nieuwe challenge er op!
Ik wil ook iedereen en ook names mijn team iedereen gelukkig nieuw jaar wensen!
En tot in het nieuwe jaar!

Liefs ida

1 opmerking:

  1. Hoi hoi,
    Mag het ook een project zijn dat ik heb gemaakt de laatste maanden?
    Groetjes,
    Krista

    BeantwoordenVerwijderen