vrijdag 12 november 2010

Challenge 23 alweer!


Goedenavond dames.
Vanavond hebben we weer een nieuwe challenge!
De challenge is kijk naar de dt-kaarten. en maak daar iets moois van, het is je eigen stijl, zolang je de sketch er maar bij gebruikt.
De gast designers hebben ook weer goed hun best gedaan.
Morgen kom ik met de winnaar! we zijn blij met zoveel inzendingen!
Helaas is er ook niet zulk leuk nieuws, onze lieve Sandra heeft het team verlaten, omdat ze andere dingen gaat doen, maar ze komt wel terug met meedoen met challenge en hou haar blog ook in de gaten!
Jullie kunnen je kaartje insturen tot vrijdagavond 21:00
Naar idaanna@gmail.com

Liefs Ida

Patricia



Sanne




Aletta




.......................................................................................................
Ida



Sandra


Hetty.



Anne-Marije




Lia




Jacqueline.
Kaartje die ze na heeft gemaakt komt nog.



Tamara



Debby


6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan meiden, leuk om te zien hoe iedereen toch zijn eigen draai eraan geeft!

    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke en mooie kaarten
    en sjak is de winnares want bijna alle DT-leden hebben een kaart van haar gebruikt om te liften. Op 2 DT-leden na

    ik ga zo naar de kreadoe dus fijne dag dames. groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaartjes dames
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaartjes allemaal! En ik ben zeer verrast dat er zoveel voor mijn kaartjes hebben gekozen! Zit hier gewoon te blozen. Ik heb een kaartje van Lia nagemaakt, hij staat er niet bij, maar ik zal hem op mijn blog laten zien.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie creaties allemaal zeg!!
    iedereen heel veel succes met de challenge
    xx Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg wat er is gemaakt. Ik ga mijn best doen om iets te maken. Tenminste als ik de tijd kan vinden.
    Anders is het de volgende keer weer

    BeantwoordenVerwijderen