vrijdag 14 februari 2014

Uitdaging : geen tekst op je kaartje.

Goedemorgen iedereen, 
Hier zijn we alweer met een nieuwe uitdaging! 
Dankjewel voor iedereen die mee heeft gedaan aan de afgelopen uitdaging. 

Dit keer is de uitdaging geen tekst op je kaartje. 

We zijn benieuwd wat jullie maken. 

Dan hebben we ook nog niet z'n leuk nieuwtje. 
Dat is onze DT-lid GerJanne stopt als DT-lid. 

Hier haar kaartje + een verhaaltje. 

GerJanne


Vandaag mijn laatste bijdrage voor het Challengeblog van EHI. Na bijna 2 jaar vind ik het tijd worden om te stoppen. Met heel veel plezier heb ik in het DT gezeten, mijn voorbeeldkaarten gemaakt en de mooie inzendingen bekeken en natuurlijk gestemd. Dat was niet altijd makkelijk. Over twee weken breng ik mijn laatste stem uit, maar vinden jullie gen voorbeeldkaart meer van mij.
Intussen is Wilma in het team erbij gekomen en daar zijn wij heel blij mee.
Vanaf deze plek bedank ik Ida en het DT voor de onderlinge leuke contacten  en wens ik hen en jullie nog een heel mooie tijd!
Hartelijke groeten,
GerJanne


En nu naar de andere kaarten. 

Ida



Jacqueline


Erica


Hennie


Wilma





7 opmerkingen:

  1. Geweldige kaarten !
    GerJanne, fijn dat je in het DT zat en ik wens je veel
    suc6 verder en ik blijf je gewoon volgen ☺
    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes allemaal .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooie kaarten en gerjanne veel plezier en geluk voor de toekomst!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor deze uitdaging!!!
    Geen tekst op je kaart, best moeilijk.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gerjanne, bedankt voor al je prachtige bijdragen aan dit blog. Spijtig dat je afscheid neemt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind kaartjes zonder tekst best wel prettig. Gr Gea B

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen