woensdag 9 november 2011

Design call nogmaals!

Hallo iedereen, 
Ik schrijf nogmaals een berichtje voor de design call. 
De blog gaat niet stoppen! 
Ik schreef het ook al, als een soort vakantie. 
We gaan de blog anders er uit laten zien, een nieuwe look en nieuwe mensen!
Daarom willen we er ook nog een paar bij hebben, we zijn nu met ze 4en. 
En willen er toch nog een paar bij hebben, heb jij interesse, wil jij om de week een leuke thema of sketch uitdaging maken, laat het dan weten en vul je naam hier onder bij inlinkz. 


We zijn natuurlijk benieuwd wat er allemaal binnen komt! 
We doen de design call een maand, na een maand starten we ook met een nieuwe uitdaging!


Liefs Ida & het team! 

2 opmerkingen:

  1. Hoi Ida,
    Ik ben heel benieuwd hoe het nieuwe blog eruit gaat zien! Ik heb er in ieder geval veel zin in en zal mijn best doen om mooie kaarten te maken als DT-lid!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi kan je misschien iets meer vertellen over wat er wordt verwacht als dt??

    hugs Ria

    BeantwoordenVerwijderen