zaterdag 16 juli 2011

Candy uitdaging!

Goedenavond iedereen!
Hier is weer een nieuwe uitdaging, en deze keer een hele bijzondere!
We zijn namelijk heel erg blij met 201 volgers!
Het is namelijk een candy uitdaging, dat betekend, dat er dit keer 1 winaar is, die een knipvel en 3 stempels naar keuze bij Karen Doodles.
De uitdaging is dat we iets geponst op je kaart willen zien en een zomers kaartje!
2 opdrachten in 1 keer.
En we hebben een nieuwe manier van je kaartje plaatsen, en dat is inlinkz.
Wie niet weet hoe je dat gebruiken moet kan je mij emailen voor een uitleg.

Maar het verwijst zich van zelf.

De uitdaging loopt tot 28 juli 9 uur s'avonds.

Liefs Ida


Ida

Jacqueline

Petra

Lia

Hetty







6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige en leuke kaartjes allemaal, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauuuw wat een super mooie kaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het op deze manier kan, ik ga gelijk weer aan de slag met de volgende challenge, heb alleen nog geen reactie op mijn eerdere mailtje ontvangen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaartjes dames
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha dames, jullie hebben weer flink je best gedaan. Helaas moest ik deze ronde afhaken vanwege mijn verhuizing, maar inmiddels is alles achter de rug, hebben de hobbyzaken hun plekje weer gevonden en ben ik er de volgende ronde weer gewoon bij. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ida,
    Dank je wel dat je volgster bent geworden van mijn blog en ik wil op dit blog ook nog wel wat vaker terug komen ☺☺☺
    Nog een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen