woensdag 7 juli 2010

Even iets...

Hoihoi lieve blogmensen.
Ik wil even iets zeggen, ik zit nu op mijn werk en ik dacht even na over de challenge blog, en toen bedacht ik mij dat er nog maar 2 inzendingen zijn, mensen wat is dit !?
Kom op ik wil meer kaarten zien, binnen kort komen er ook prijsjes bij niet grote maar toch iets leuks maar als ik nu niet meer inzendingen krijg tja, dan weet ik niet of ik dat wel kan doen, want het kost wel geld.
Dus ik zal zeggen duik je hobbyhoek in als je tijd hebt en maak een mooie kaart met deze leuke sketch.
Liefs Ida

2 opmerkingen:

  1. ik heb gisteren mijn kaartje gemaakt,maar het was te donker om een mooie foto te maken.Heb je net gemaild.
    Denk dat het ook een beetje aan het mooie weer ligt dat er nu zo weinig inzendingen zijn,maar dat wordt vast wel beter.
    Ik vind het in ieder geval erg leuk om mee te doen

    groetjes,Marika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ida toen ik dit bericht las, dacht ik Hen daar moet je iets aan doen. Ik ken de spelregels nog niet van je blog. Jammer want vanavond zit ik op mijn warme knutselkamer een kaart te maken en nu zie ik dat ik die vandaag in had moeten leveren.
    Wil je hem nog zien Ida, dan moet je maar een berichtje achterlaten op mijn blog http://hensmade.blogspot.com
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen