donderdag 10 juni 2010

3de challenge

Hoihoi lieve blogmensen.
Het is weer vrijdag en dat betekend weer een nieuwe challenge.
Wat gaat het eigenlijk snel maar wat super tof is dit!
Alleen een beetje weinig inzendingen maar goed ik verwacht van jullie dat dat gaat veranderen!
De nieuwe uitdaging is : Je lieveling stempel gebruiken gewoon de mooiste stempel pakken en daar een mooie kaart mee maken, dat moet toch wel lukken?
Ik en mijn dt bloggers vonden het een hele leuke challenge, dus ik denk jullie dan ook wel. De challenge is door mij bedacht.
Scroll naar onderen en je ziet ook de prachtige creaties van het team, deze week kon mery niet. Maar volgende week is ze er gewoon weer hopen we maar!
Nu even naar de winnaar, we zijn er allemaal mee eens dat


Arina van harte gefeliciteerd!!!
Arina zal je mij even een mailtje kunnen sturen? naar idaanna@gmail.com


























7 opmerkingen:

  1. Hele mooie Creaties meiden...! en idd we hopen op lekker veel inzendingen :)

    Arina gefeliciteerd...!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Juliie hebben weer een hoop toffe kaarten gemaakt ség!

    En Arina, gefeliciteerd hoor meid !!! dik verdiend trouwens hoor:-)

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi ik lees net dat mijn kaart heeft gewonnen
    super meiden bedankt....
    ben er erg blij mee.

    en Ida ik zal je even een mail sturen.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi hoi nog een keer met mij, ik ga ook zeker weer met deze challenge mee doen..

    dit is ook een leuke challenge
    ga mijn best doen.
    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten zijn er weer gemaakt,en Arina van Harte Gefeliciteerd ook de andere creaties waren erg leuk.
    Dames dit word een echt hobby weekend met zo'n leuke uitdaging dus doe jullie best dat we veel inzendingen kunnen bewonderen.

    Succes.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. meiden super inzendingen en arina van harte met je 1e plaats

    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en mooie kaartjes dames. Ik ga op zoek naar mij lievelings stempel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen